Μήπως το site σας αγχώνει τους επισκέπτες και τους μελλοντικούς σας πελάτες;

separator

Όσο η τεχνολογία προχωρά και οι χρήστες εξοικειώνονται καθημερινά με το σερφάρισμα, τις online αγορές και την αναζήτηση πληροφοριών τόσο οι εταιρείες που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και με την κατασκευή ιστοσελίδων, προσπαθούν να κατανοήσουν ποιοι είναι οι παράγοντες αυτοί που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι χρήστες και γιατί αποφασίζουν “φύγουν” πιο γρήγορα απο ένα site και να επιλέξουν κάποιο άλλο.

Από έρευνες λοιπόν που έχουν γίνει, έχει παρατηρηθεί, ότι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες, που δρα καθοριστικά στην απόφαση των χρηστών να φύγουν απο ένα site και να οδηγηθούν σε κάποιο άλλο “ανταγωνιστικό” είναι το άγχος! 

Ναι, Καλά διαβάσατε! 

Οι χρήστες του διαδικτύου και κατ’ επέκταση οι δυνητικοί σας πελάτες δεν θέλουν απλά μια μοντέρνα ιστοσελίδα. Αυτό που ψάχνουν πλέον είναι μια καλαίσθητη ιστοσελίδα που δεν θα τους δημιουργεί άγχος σε κανένα σημείο της αλληλεπίδρασης τους!

Ποιες είναι όμως αυτές οι συνθήκες και οι καταστάσεις που αυξάνουν δραματικά τα επίπεδα του άγχους των επισκεπτών σας και τους κάνουν να πατήσουν το X και να οδηγηθούν στο αντίστοιχο site του ανταγωνιστή σας;

1. Αρχικά πολλές φορές τα στοιχεία πολυμέσων που χρησιμοποιούνται στην ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας όπως banners, video κλπ δεν εφαρμόζονται όπως πρέπει, με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην πετυχένουν τον στόχο τους αλλά να αγχώνουν και τους επισκέπτες.

Πιο συγκεκριμένα τα κυλιόμενα banners που δεν έχουν σωστά ρυθμισμένο χρόνο και εναλλάσσονται πολύ γρήγορα είναι ένας παράγοντας που αυξάνει το άγχος των επισκεπτών σας, καθώς προσπαθούν σε ελάχιστο χρόνο να αφομοιώσουν πολύ πληροφορία και όταν δεν τα καταφέρνουν, τους δημιουργείτε σύγχυση.

Ακόμη ενα παράδειγμα κακής χρήσης πολυμέσων είναι τα βίντεο που περιέχουν δυνατό ήχο και ξεκινούν μόνα τους. Απο την μια ο δυνατός απότομος, αναπάντεχος ήχος “τρομάζει” τους επισκέπτες σας και από την άλλη η αυτόματη εκκίνηση του βίντεο κάνει τους επισκέπτες να αισθάνονται ότι δεν έχουν τον έλεγχο.

2. Οι ελάχιστες έως μηδαμινές πληροφορίες. Οι επισκέπτες σήμερα θέλουν να είναι σε θέση με ένα κλικ να λαμβάνουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Εάν η ιστοσελίδα σας, και το περιεχόμενο που έχετε προσθέσει, δεν είναι σε θέση να καλύψουν τις απορίες και τα ερωτήματα που θα δημιουργηθούν στους επισκέπτες, τότε θα αρχίσουν να αισθάνονται ότι η εταιρεία σας δεν είναι αξιόπιστη, θα αυξηθούν τα επίπεδα του άγχους τους και θα φύγουν ασυναίσθητα από το site σας. Μόλις χάσατε ακόμη 1 πελάτη!

3. Τέλος οι χρήστες σήμερα είναι εξοικειωμένοι με το να κάνουν κατά βάση αναζητήσεις στο διαδίκτυο μέσω του κινητού τους τηλεφώνου ή κάποιας άλλης φορητής συσκευής και αυτός είναι ένας από τους λόγους που μπορεί να καταλήξουν στο site σας.

Αυτό που περιμένουν λοιπόν είναι απο την μια, μια μοντέρνα responsive ιστοσελίδα και απο την άλλη να περιηγηθούν όσο γίνεται πιο γρήγορα και να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Όταν λοιπόν έρχονται αντιμέτωποι με ανούσιες καθυστερήσεις και αργές στο φόρτωμα ιστοσελίδες, στρεσάρονται τόσο πολύ που οι παλμοί της καρδιάς τους αυξάνονται κατά 38%!

Συγκεκριμένα σε μια πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία ericsson, στην διάρκεια της οποίας παρακολουθούνταν οι παλμοί, η εγκεφαλική λειτουργία και η δραστηριότητα των ματιών των χρηστών οι οποίοι σερφάριζαν στο διαδίκτυο, αποδείχθηκε ότι όταν οι χρήστες συναντούσαν καθυστερήσεις, στο φόρτωμα μιας σελίδας, το στρες τους έφτανε στα ίδια επίπεδα, με αυτά που θα είχαν αν παρακολουθούσαν μια ταινία τρόμου! Δείτε ολόκληρη την έρευνα εδώ

Εάν λοιπόν δεν θέλετε και εσείς να γίνει η ιστοσελίδα σας, ο Freddy Krueger του διαδικτύου, θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στον χρόνο που χρειάζεται για να φορτώσει καθώς επίσης και σε όλους τους παραπάνω παράγοντες που στρεσάρουν τους επισκέπτες σας.

Εάν θέλετε να εξετάσουμε την ιστοσελίδα σας και να σας προτείνουμε τρόπους βελτίωσης της εμπειρίας των δυνητικών σας πελατών επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα.