Ένα από τα συχνότερα λάθη-παραλήψεις που συναντώ καθημερινά στο διαδίκτυο και αφορά την δημιουργία εταιρικών ιστοσελίδων ή ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι οι “χλιαρές” About pages, τόσο από άποψη περιεχομένου, όσο και εικαστικά.
Και επειδή οι περισσότεροι από τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων αγνοούν το πόσο σημαντική είναι αυτή η συγκεκριμένη σελίδα στο site τους, θέλω να κάνετε τώρα ένα διάλειμμα από αυτό το άρθρο. Μπείτε στον λογαριασμό σας στα analytics και παρατηρήστε πόσο πολύ επισκεψιμότητα λαμβάνετε καθημερινά στην about page της εταιρείας. Όλοι αυτοί οι επισκέπτες ενδιαφέρονται πραγματικά να μάθουν την ιστορία της επιχείρησης σας, την φιλοσοφία της, τα άτομα που την απαρτίζουν και να αλληλεπιδράσουν μαζί σας. Σκεφτείτε λοιπόν την απογοήτευση τους όταν το μόνο που λαμβάνουν από εσάς είναι ένα ξερό κείμενο και μια απρόσωπη σελίδα χωρίς φαντασία!
Παρακάτω μπορείτε να δείτε ποια είναι εκείνα τα στοιχεία που πρέπει να ενσωματώσετε στην σελίδα πληροφοριών της εταιρείας σας (about page), ώστε να αυξήσετε το engagment των πελατών σας.
Ποιοι είμαστε
Δεν ξέρω πως έχει επικρατήσει αλλά οι περισσότερες about page, είναι απρόσωπες. Σαν να διαβάζεις ένα press release περασμένων δεκαετιών. Ξεχάστε ότι ξέρατε μέχρι τώρα ή ότι θεωρούσατε σωστό. Οι επισκέπτες συνδέονται πια μόνο με εταιρείες που έχουν “χαρακτήρα” , και που δεν φοβούνται να δείξουν τα πρόσωπα πίσω από την εταιρεία!
Ενδιαφέρον Περιεχόμενο – Multimedia στοιχεία
Προσπαθήστε να εξιστορήσετε και να προωθήσετε την ιστορία της εταιρείας σας, κάνοντας την διασκεδαστική στους αναγνώστες. Συμπεριλάβετε φωτογραφίες και βίντεο και δημιουργήστε ένα αποτέλεσμα που δίνει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον χρήστη.
Φιλοσοφία και όραμα της εταιρείας
Αυτές οι πληροφορίες αν ενσωματωθούν σε μια about page, θα δώσουν στον επισκέπτη την ευκαιρία να συνδεθεί συναισθηματικά με την εταιρεία σας και θα τον κάνουν να εκτιμήσει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν την δική σας επιχείρηση, να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό!
Call to action
Τελευταίο αλλά ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο είναι να συμπεριλάβετε στην about page σας κάποιο call to action. Να δώσετε δηλαδή στον χρήστη την δυνατότητα να αλληλεπιδράσει με κάποια άλλη περιοχή του site σας, προωθώντας με αυτόν τον τρόπο τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Για παράδειγμα στην about page, ενός eshop με ρούχα, θα μπορούσατε να προσθέσετε στο τέλος ένα κουμπί ή κάποιο banner, το οποίο καλεί τον επισκέπτη να δει την τρέχουσα κολεξιόν σας.