Νιώθετε ότι η διαδικτυακή σας παρουσία δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα;
Παρακάτω σας δίνουμε 7 απλά βήματα που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε που κάνετε λάθος.
- Επιλέξτε δέκα βασικούς ανταγωνιστές σας
- Μπείτε στις ιστοσελίδες τους και καταγράψτε τις πρώτες σας εντυπώσεις για τα χρώματα την διάταξη κτλ
- Πλοηγηθείτε εκτενέστερα. Δείτε τις υπηρεσίες που προσφέρουν, το περιεχόμενο, τα γραφικά κ τις φωτογραφίες που χρησιμοποιούν αλλά κ τις προσφορές τους
- Ψάξτε σε μηχανές αναζήτησης, τι λέγετε σε forums/blogs, σε ποιους επαγγελματικούς καταλόγους έχουν καταχωρηθεί κ το σημαντικότερο δείτε πως διαχειρίζονται τα κοινωνικά δίκτυα
- Καταγράψτε όσο πιο αντικειμενικά μπορείτε τα πλεονεκτήματα κ τα μειονεκτήματα που παρατηρήσατε σε σχέση με την εμφάνιση των ιστοσελίδων, την λειτουργικότητα, τις τιμές, την αξιοπιστία κ την διαδραστικότητα με τους πελάτες
- Τώρα λοιπόν έχετε μια λίστα με τα πράγματα που δεν πρέπει σίγουρα να κάνετε στην ιστοσελίδα σας κ μια λίστα με όλα αυτά που θα ικανοποιήσουν τους πελάτες σας.
- Μην μείνετε όμως εδώ, μην αποφασίσετε απλά να αντιγράψετε μια επιτυχημένη ενέργεια ενός ανταγωνιστή ή ενός συναδέλφου… Διαφοροποιηθείτε και βάλτε την προσωπική σας σφραγίδα σε ότι κάνετε… οι πελάτες άλλωστε διψούν για φρεσκιες ιδέες. Μην ξεχνάτε ποτέ πως στόχος σας είναι να γίνεται εσείς σημείο αναφοράς του ανταγωνισμού.
Καλή επιτυχία