Eνα καλοστημένο blog μπορεί να γίνει το καλύτερο εργαλείο web-marketing, διαβάστε παρακάτω τα συνηθέστερα λάθη που κάνουμε όλοι, οδηγώντας τα επαγγελματικά blogs στην αφάνεια.
Ασυνέπεια στις δημοσιεύσεις
Το να δημιουργήσετε ένα blog είναι το πρώτο μικρό βήμα, η συνέπεια όμως με την οποία θα το ανανεώνετε είναι το κλειδί της επιτυχίας. Σχεδιάστε ένα πραγματοποιήσιμο χρονοδιάγραμμα και ακολουθήστε το.
Τεράστιες δημοσιεύσεις
Οι 3 συμβουλές που ίσως έχετε ακούσει από όλους, για να πάει καλά το blog σας είναι : περιεχόμενο, περιεχόμενο, περιεχόμενο δεν εννοούσαν όμως σε μια μόνο ανάρτηση! Σκεφτείτε πόσο χρονοβόρο και κουραστικό είναι για τον επισκέπτη να χάνετε μέσα σε μακροσκελή άρθρα. Προτιμήστε μικρότερες δημοσιεύσεις, φωτογραφίες ή video και άρθρα σπασμένα σε 2 ή 3 μέρη.
Καμία αλληλεπίδραση με τους αναγνώστες
Η καλή διαχείριση ενός blog , σημαίνει πως πρέπει να βρείτε τον χρόνο να απαντήσετε σε σχόλια των αναγνωστών σας, να ανοίξετε καινούργιες συζητήσεις, και να απαντήσετε σε ερωτήσεις που θα σας κάνουν, όλα αυτά θα κάνουν τους επισκέπτες να έρχονται ξανά κ ξανά στο blog σας.
Βαρετοί τίτλοι – ενδιαφέρον περιεχόμενο / Πιασάρικοι τίτλοι – βαρετό περιεχόμενο
Σίγουρα το έχετε δει παντού, ακόμη και σε ειδησεογραφικά Blogs. Τι απογοήτευση νιώθετε όταν διαβάζετε έναν πολύ ωραίο τίτλο άρθρου και μετά το περιεχόμενο σας αφήνει παγερά αδιάφορους αλλά και το αντίθετο. Η λύση; Προσπαθήστε να είστε δημιουργικοί με τους τίτλους σας, και πρωτότυποι με το περιεχόμενο σας.
Προώθηση αυτός ο άγνωστος
φτιάξατε ένα blog για να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, τώρα ήρθε η στιγμή να προωθήσετε το Blog που προωθεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Μπερδευτήκατε; δεν χρειάζεται. Ένα απλό share στα κοινωνικά δίκτυα είναι πολλές φορές αρκετό.
Ελπίζουμε να μην ξεχάσαμε τίποτα… και εάν ναι… εσείς τι άλλα λάθη νομίζετε πως γίνονται εκεί έξω;