Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, έχει γίνει απίστευτα δύσκολο για τις επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν και να ανταγωνιστούν με κολοσσούς που ξεπηδούν κάθε τόσο όπως το Temu και το Shein.
Ωστόσο, με τις σωστές στρατηγικές προώθησης και την εστίαση στην δημιουργία ενός ισχυρού brand, είναι δυνατό να προσελκύσετε τον σωστό πελάτη και να τον οδηγήσετε στην δική σας επιχείρηση μακριά από τον εφήμερο ανταγωνισμό.
Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε μερικούς αποτελεσματικούς τρόπους με τους οποίους το eshop σας μπορεί να ανταγωνιστεί site σαν το temu και να ευδοκιμήσει στην αγορά.
1. Καθορίστε τι σας κάνει μοναδικούς
Για να ξεχωρίσετε απο τον ανταγωνισμό, είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τι ξεχωρίζει την επωνυμία σας και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα από τα υπόλοιπα. Εστιάστε στα πλεονεκτήματα και τις αξίες που μπορείτε να προσφέρετε εσείς στους πελάτες σας, και επικοινωνήστε τα σωστά στις καμπάνιες μάρκετινγκ που τρέχετε, τον ιστότοπο και στα υπόλοιπα κανάλια επικοινωνίας σας όπως τα κοινωνικά σας δίκτυα!
2. Εστίαση στο στοχευμένο μάρκετινγκ
Αντί να προσπαθείτε να προσεγγίσετε ένα ευρύ κοινό, προσαρμόστε το marketing plan σας, σε μια συγκεκριμένη αγορά-στόχο. Πραγματοποιήστε με την εταιρεία που σας υποστηρίζει μια σωστή έρευνα αγοράς για να κατανοήσετε τα δημογραφικά στοιχεία, τις προτιμήσεις και τα σημεία κλειδιά του ιδανικού πελάτη σας. Αυτές οι πληροφορίες σάς επιτρέπουν να δημιουργείτε στοχευμένες καμπάνιες πουα θα αποφέρουν μεγάλο κέρδος σε σχέση με την επένδυση που θα κάνετε.
3. Δημιουργήστε μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία
Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η ύπαρξη ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία κάθε επωνυμίας. Επενδύστε στη δημιουργία ενός καλοσχεδιασμένου και φιλικού προς τον χρήστη ιστότοπου που προβάλλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για μηχανές αναζήτησης ενσωματώνοντας σχετικές λέξεις-κλειδιά, και περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. αλληλοεπιδράσετε με το κοινό σας, μοιραστείτε πολύτιμο περιεχόμενο και να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από την επωνυμία σας. Παρακολουθήστε και βελτιώστε συνεχώς τη φήμη σας στο διαδίκτυο για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία μεταξύ του brand σας και του δυνητικού σας πελάτη.
4. Ποιότητα προϊόντος
Οι ιστότοποι σαν το Temu μπορεί να έχουν μεγάλη ποικιλία και πολύ χαμηλές τιμές αλλά προσφέρουν συνήθως προϊόντα που δεν έχουν υψηλή ποιότητα. Διαφοροποιηθείτε απο τον ανταγωνισμό και προσφέρετε στους πελάτες σας, πιο ψαγμένες εναλλακτικές που μπορεί να είναι ακριβότερες αλλά έχουν καλύτερη ποιότητα ή μοναδικό design, που έρχεται σε αντίθεση με την μαζική παραγωγή και της επιπτώσεις που αυτή μπορεί να έχει στην κουλτούρα και το περιβάλλον μας.
5. Χρόνος παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης είναι κάτι που προβληματίζει τους αγοραστές καθώς περιμένουν εβδομάδες ολόκληρες μέχρι να φτάσουν τα κομμάτια που αγόρασαν, με αποτέλεσμα να μην θυμούνται κάν τι ήθελαν και ποια ήταν η ανάγκη τους. Εκμεταλλευτείτε λοιπόν το μειονέκτημα που έχουν όλες αυτές οι πλατφόρμες σαν το temu και το shein στον χρόνο παράδοσης και επικοινωνήστε στους πελάτες σας, το πόσο γρήγορα θα μπορέσουν να έχουν τα προϊόντα που θα αγοράσουν απο εσάς στα χέρια τους, σε σχέση με το ανταγωνισμό!
6. εξυπηρέτηση πελατών
Η εμπειρία και η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα σημείο στο οποίο οι ιστοσελίδες φθηνών αγορών όπως οι Temu, Shein και άλλοι, έχουν απίστευτο κενό! Οι αρνητικές κριτικές, τα παράπονα, και οι καταγγελίες είναι άπειρες οπότε αυτό είναι ένα σημείο στο οποιό μπορείτε να κάνετε πραγματική διαφορά με το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα. Φτιάξτε μια σωστή και γρήγορη εμπειρία αγοράς στο eshop σας, και αυτοματοποιήστε όσες περισσότερες διαδικασίες μπορείτε που θα ενημερώνουν τον πελάτη σε κάθε στάδιο της αγοράς του. Εξυπηρετήστε γρήγορα και με ευγένεια και οι πελάτες σας θα σας ανταμείψουν!
Εάν σας ενδιαφέρει να σας βοηθήσουμε να βελτιώσετε τις διαδικασίες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε στο τηλέφωνο 2311271022 είτε μέσω email στο Info@webhippies.gr