Η περίοδος των εορτών ξεκινά και ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης σου θα πρέπει να προετοιμαστείς για να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις. Ο ανταγωνισμός κορυφώνεται, το ενδιαφέρον του κοινού αυξάνεται η μειώνεται ανάλογα με το business σου και τα περιθώρια προωθητικών κινήσεων γίνονται κάθε μέρα και πιο στενά. Όπως είναι αναμενόμενο και η online παρουσία […]
Γιατί τα ηλεκτρονικά καταστήματα επιβάλλεται να εγκαταστήσουν πιστοποιητικό ασφαλείας SSL
Πολύς λόγος γίνεται αυτές τις μέρες για τα πιστοποιητικά ασφαλείας SSL. Από την μια η ανακοίνωση της Google πριν κάποιους μήνες ότι τον Ιούλιο με το release του Chrome68 όλες οι ιστοσελίδες που δεν θα διαθέτουν πιστοποιητικό ασφαλείας, θα χαρακτηρίζονται από την μηχανή αναζήτησης ως μη ασφαλής! Και από την άλλη η αλλαγή του κανονισμού […]
Έχετε μόλις 4 μήνες για να εγκαταστήσετε SSL στο site σας, Διαφορετικά η Google θα το χαρακτηρίσει ως μη ασφαλές!
Στις αρχές του μήνα η Google έκανε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση που κατά την γνώμη μας θα ταρακουνήσει τους webmasters και τους website owners όλου του κόσμου! Με το release του Chrome 68, τον Ιούλιο όλα τα sites τα οποία δεν έχουν εγκατεστημένο πρωτόκολλο SSL θα χαρακτηρίζονται ως μη ασφαλή από τον δημοφιλή browser της […]
Πως να κάνεις το δικό σου start up μέσω του blogging
Εν μέσω της κρίσης και της ανεργίας των ημερών μας, το πιο σωστό “state of mind”, είναι να βρούμε νέους και πρωτοποριακούς τρόπους, για να ξεκινήσουμε την δική μας επιχείρηση χαμηλού ρίσκου. Δηλαδή μια επιχείρηση με ελάχιστο κεφάλαιο και χαμηλά πάγια έξοδα. Αυτά τα πλεονεκτήματα έχει το blogging, μέσω του οποίου μπορείτε να ξεκινήσετε εύκολα […]
Μήπως το site σας αγχώνει τους επισκέπτες και τους μελλοντικούς σας πελάτες;
Όσο η τεχνολογία προχωρά και οι χρήστες εξοικειώνονται καθημερινά με το σερφάρισμα, τις online αγορές και την αναζήτηση πληροφοριών τόσο οι εταιρείες που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και με την κατασκευή ιστοσελίδων, προσπαθούν να κατανοήσουν ποιοι είναι οι παράγοντες αυτοί που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι χρήστες και γιατί αποφασίζουν “φύγουν” πιο γρήγορα απο ένα […]
Δοκίμασε τα Google Analytics με πραγματικά δεδομένα
Πριν περίπου 1 μήνα η Google ανακοίνωσε την δημιουργία ενός πλήρως λειτουργικού δοκιμαστικού λογαριασμού για τα Analytics στον οποίο μπορεί να έχει πρόσβαση ο καθένας, αρκεί να διαθέτει λογαριασμό Google. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να έρθετε σε επαφή με το περιβάλλον των στατιστικών του Analytics χωρίς να χρειαστεί να τα συνδέσετε στο site ή στο eshop σας. Το […]
Μήπως η About Page της ιστοσελίδας σου είναι… “χλιαρή”;
Ένα από τα συχνότερα λάθη-παραλήψεις που συναντώ καθημερινά στο διαδίκτυο και αφορά την δημιουργία εταιρικών ιστοσελίδων ή ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι οι “χλιαρές” About pages, τόσο από άποψη περιεχομένου, όσο και εικαστικά. Και επειδή οι περισσότεροι από τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων αγνοούν το πόσο σημαντική είναι αυτή η συγκεκριμένη σελίδα στο site τους, θέλω να κάνετε τώρα […]
Είναι το site σας έτοιμο για την νέα πολιτική της Google σχετικά με τα Cookies;
Εαν έχετε παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό, εμφανίζονται όλο και σε περισσότερα sites στην Ελλάδα αλλά και σε όλη την Ευρώπη, pop up ή banners που ενημερώνουν για την χρήση cookies. Αυτό συμβαίνει γιατί η κομισιόν ζήτησε από την Google να προσαρμόσει τους όρους χρήσης των υπηρεσιών της και συγκεκριμένα την πολιτική συναίνεσης έτσι ώστε όσοι […]
Τουριστικά καταλύματα – νέες τεχνολογίες
Ο τουρισμός όπως όλοι γνωρίζουμε ανήκει σε μια παγκόσμια αγορά με συνεχή ροή χρημάτων, το γεγονός αυτό λοιπόν είναι που με κάνει να απορώ, για το πως γίνεται τα ξενοδοχεία, οι ξενώνες, και όλα τα καταλύματα να αποδεικνύονται ανεπαρκή και ανέτοιμα να διαχειριστούν και να κερδίσουν όλο αυτόν τον όγκο διαδικτυακών πελατών. Η τεχνολογία προχωρά […]
Κερδίστε τον επισκέπτη σε 60 δευτερόλεπτα!
Ίσως η πιο σημαντική στιγμή ανάμεσα στο δυνητικό πελάτη και την ιστοσελίδα σας είναι εκείνα τα πρώτα δευτερόλεπτα…. κάτι σαν έρωτας με την πρώτη ματιά! Αν δεν καταφέρετε να τον εντυπωσιάσετε τότε το πιθανότερο είναι ότι ο ανταγωνιστής σας θα τον κερδίσει… Για να κλέψετε λοιπόν το ενδιαφέρον του χρήστη προσπαθήστε πρώτα να μην τον […]